Vstupenky online

Prodej permanentek startuje v pondělí 20. srpna!

Klub • 15.08.2012

Valašský hokejový klub od pondělí 20. srpna spouští prodej permanentek na novou sezónu. Zájemci si je mohou pořídit na zimním stadionu v kanceláři p. Tesaříka vždy v pondělí, středu a čtvrtek (9 - 11 a 15 - 17 hodin) nebo v době přípravných zápasů. „Příjem ze vstupného a z prodeje permanentek je pro nás zásadní. Každý, kdo si permanentku koupí, významně podpoří vsetínský klub,“ uvedl předseda VHK Petr Neumann. Až do 26. září dostane každý kupec permanentky jako dárek fanouškovskou šálu v hodnotě 249 Kč a také bude zařazen do losování o zajímavé ceny.

Vsetínský klub musel při organizaci prodeje reagovat na nejasnou situaci kolem klubu z Karviné. Tamní Baník totiž na poslední chvíli oznámil, že do nové sezóny zřejmě nenastoupí. Plánované rozlosování s deseti účastníky soutěže tak muselo projít revizí a konvertovat na model s devíti týmy. V současné době musí aktuální rozlosování s devítkou účastníků formálně odsouhlasit Český svaz ledního hokeje. Vsetínský klub vnímá tuto variantu jako definitivní a s ohledem na ni koncipoval i prodej permanentek.

Permanentní vstupenky VHK platí na domácí zápasy základní části, kterých bude podle nového rozlosování rovných 20. Cena permanentky na stání činí 700 Kč, na sezení pak 1100 Kč. Do 31. srpna platí rezervace držitelů permanentek z loňské sezóny a až do 26. září obdrží každý kupec permanentky jako dárek fanouškovskou šálu z limitované edice. Permanentkáři budou navíc zařazeni do slosovatelného programu o zajímavé ceny. Hlavní losování proběhne před Vánoci a před posledním kolem základní části.

Permanentky je možné zakoupit na zimním stadionu a také v době přípravných utkání v kanceláří p. Tesaříka (pondělí, středa, čtvrtek 9 - 11 a 15 – 17 hodin, tel. 725 623 192). Rozpis přípravných zápasů A-týmu naleznete zde.

Vedení klubu: Každá prodaná permanentka rozhoduje o podobě kádru


Každá prodaná permanentní vstupenka se počítá, každá klubu pomůže. V rozhovoru to tvrdí předseda vsetínského hokeje Petr Neumann. „Jsme zkrátka na jedné lodi. Hráči, fanoušci i management,“ říká. V nové sezóně budou hrát příjmy z permanentek i ze vstupného zásadní roli. Odměny hráčů na nich totiž budou závislé z 80 procent.

Proč by si měl vsetínský fanoušek koupit permanentku na novou sezónu? Čím se liší od standardních lístků?
Hlavním důvodem prodeje resp. předprodeje permanentek je ekonomické hledisko. Celé je to nyní umocněno současným stavem, kdy se snažíme stabilizovat finance a rozpočet klubu pro nadcházející sezónu. Samozřejmě že lístek je neméně důležitý, ale o zajištění zázemí a kádru se rozhoduje před sezónou. To znamená, že pokud se nyní podaří zajistit finance nad rámec rozpočtu, můžeme i hráčům nabídnout atraktivnější podmínky.

Kdo si koupí permanentku do 26. září, obdrží jako dárek speciální šálu. Je možné ji získat i jiným způsobem?
Počítáme s tím, že šála bude jedním z nových artiklů v nové kolekci pro fanshop. Cena této šály bude 249 Kč a i proto si myslím, že je výhodné využít akce a spojit to s koupí permanentky. Představa atmosféry jako na posledním utkání minulé sezóny s Prostějovem - plný stadión, rozléhající se „valašská hymna“, nově nad hlavami šály v klubových barvách.... Proto se hokej hraje a také se na něj chodí, ne?

O Vsetínu se říká, že je hokejové město. V jaké výši se pohyboval prodej permanentek v předešlých letech?
Loni bylo prodáno asi 250 permanentek, z toho 210 na sezení a 40 na stání. To číslo bylo pro mne osobně zklamáním, na druhou stranu je pro nás velkou výzvou. Jsem přesvědčen, že hokej tu mají lidé rádi a pochopí svou možnost podpořit klub zakoupením permanentky.

S kolika prodanými kusy budete letos spokojeni?
Náš cíl je prodat na tuto sezónu 500 permanentek. Pro tento účel bude na našem webu umístěn i aktuální stav jejich prodeje (v infobaru pod horní lištou – pozn.). Každý se potom může podívat, jak máme náš klub rádi. Jen pro zajímavost, v klubech naší skupiny jsou schopni prodat v předprodeji i cca 800 permanentek. Potom si mohou například dovolit „přeplatit“ hráče, o kterého jsme měli zájem my.

Jaký podíl ve financování hráčů mají vlastně příjmy ze vstupného?
Rozpočet na následující sezónu je nastaven tak, že příjem ze vstupného se na odměnách hráčů bude podílet asi 80 procenty. To znamená, že každá prodaná permanentka v této fázi rozhoduje, jak kvalitní kádr se nám podaří sestavit. Do budoucna si dokážeme představit i spojení se sponzoringem konkrétního hráče. Tedy že pokud ve Vsetíně budeme chtít nějaké jméno, můžeme na něj uspořádat sbírku.

Výnos z prodaných permanentek je tedy pro klub zásadní.
Vím, že se to špatně poslouchá, ale nyní jsme regionální klub a pro velké sponzory z hlediska mediálního zájmu nepříliš atraktivní. Na druhou stranu je z ekonomického hlediska vidět opravdu každá koruna za prodanou permanentku nebo lístek. Proto je každá forma podpory velmi důležitá a my předem děkujeme za jakoukoliv podporu klubu.

Jakým způsobem zajistíte hlášení odpovídajících počtů diváků na utkáních?
Jsme si vědomi toho, že v minulosti vznikala nad počty diváků u jednotlivých utkání spousta diskuzí. Vzhledem k tomu, že letos dojde k ještě větší „závislosti“ odměn hráčů na příjmu ze vstupného, bude pro nás zajištění odpovídajících čísel jednou z priorit. Pochybnosti jsou na všech frontách (diváci, hráči, management) a náš úkol je pracovat na jejich odstranění. Bohužel nemůžeme být osobně u všech přístupů na zimní stadion. Nemůžeme také ovlivnit, zda když v rámci sponzoringu dáme firmě k dispozici 20 permanentek, zda na hokej z této firmy skutečně 20 lidí přijde. S tímto se například potýkali i organizátoři letošních olympijských her v Londýně. Samozřejmě měli výhodu, že zájem diváků převyšoval nabídku a mohli tak lístky uvolnit do prodeje, což u nás bohužel neplatí. Každopádně budeme schopni údaje o počtu prodaných vstupenek komukoliv předložit. Uvědomujeme si, že jsme jeden tým a jsme na jedné lodi. Hráči, fanoušci i management. Pokud nám z tohoto spojení vypadne jeden, nemáme nic. Proto je pro nás důvěra na prvním místě a „fixlováním“ byť se stovkou lístků můžeme daleko více ztratit než získat.

banner pod článkem