Diskusní fórum Registrace
Na pocitech nezáleží, hlavně, že máme apku!
Apka dobrá, všechno dobré!
Jo, začalo to, ten nedobrý pocit, už výzvou, aby si případní brigádníci přinesli na natírání Lapače vlastní rukavice...
Apka dobrá, všechno dobré!
Jo, začalo to, ten nedobrý pocit, už výzvou, aby si případní brigádníci přinesli na natírání Lapače vlastní rukavice...
Nicméně z této diskuze "o ničem" vyplynula, dle mého, jedna podstatná věc.
Kdo vlastně za klub komunikuje, kdo má na starosti komunikaci, či chce-li někdo (neexistující) komunikační strategii?
Kdo natočil nějaké video (bez kterého si dnes už nikdo ani nep.dne), ve kterém by řekl tak a tak, chceme aby na Lapači bylo co nejmíň prázdných míst, proto jsme spustili tu a tu aplikaci, která, jak věříme, bude přínosem pro klub i pro diváky...
A tak je to u nás, co se týká komunikace, se vším...
Tesil řeší příchody hráčů v lednu, p. Hanák je sportovní manažer a Neumanna nevidět, neslyšet...
Kdo vlastně za klub komunikuje, kdo má na starosti komunikaci, či chce-li někdo (neexistující) komunikační strategii?
Kdo natočil nějaké video (bez kterého si dnes už nikdo ani nep.dne), ve kterém by řekl tak a tak, chceme aby na Lapači bylo co nejmíň prázdných míst, proto jsme spustili tu a tu aplikaci, která, jak věříme, bude přínosem pro klub i pro diváky...
A tak je to u nás, co se týká komunikace, se vším...
Tesil řeší příchody hráčů v lednu, p. Hanák je sportovní manažer a Neumanna nevidět, neslyšet...
Ovšem jen s tím rozdílem, že tam za to položení ručníku nic platit nemusíš, ale tady roky cáluješ za permici, abys podpořil klub...
Já proti tomu nic nemám, jen to mohl klub lépe "vykomunikovat" a pojmout, viz můj předchozí příspěvek, tzn. odměnit a ne "trestat"...
Já proti tomu nic nemám, jen to mohl klub lépe "vykomunikovat" a pojmout, viz můj předchozí příspěvek, tzn. odměnit a ne "trestat"...
Prostě udělat to pozitivní formou a ne formou trestání těch, kteří nepřijdou na každý hokej, ale mají permici, protože nejsou sobci a touto formou x let podporují klub...
Dobře, ale proč klub někomu dává permice (předpokládám, že to jsou permice pro firmy), na lukrativní místa, když tato místa nejsou využívána natolik, že celou sezónu zejí prázdnotou?
Ale opět jsme u té komunikace.
Klidně se to mohlo udělat formou "kampaně", (když už máme ty chytré mobily, že), typu "poděl se o svoje místo!" nebo "Nemůžeš na Lapač? Sdílej svoje místo!"
A to nejsem profesionální marketér...
Ale opět jsme u té komunikace.
Klidně se to mohlo udělat formou "kampaně", (když už máme ty chytré mobily, že), typu "poděl se o svoje místo!" nebo "Nemůžeš na Lapač? Sdílej svoje místo!"
A to nejsem profesionální marketér...
Samozřejmě. že návštěvy neklesají kvůli jen marketingu.
Ale to, že návštěvy klesají, nebo, že se dokonce nepodaří vyprodat finále (!) s GT (!), či na semifinále s Jihlavou, (a play-off je přece vrcholem sezóny, je návštěva cca dvě třetiny kapacity, by mělo být jistě i důvodem k zamyšlení pro toho, kdo ten marketing dělá, pokud ho tedy někdo dělá...
Ale to, že návštěvy klesají, nebo, že se dokonce nepodaří vyprodat finále (!) s GT (!), či na semifinále s Jihlavou, (a play-off je přece vrcholem sezóny, je návštěva cca dvě třetiny kapacity, by mělo být jistě i důvodem k zamyšlení pro toho, kdo ten marketing dělá, pokud ho tedy někdo dělá...
Kupujeme si produkt, ne pravdu, i když tu si vlastně taky kupujeme...
Máš samozřejmě, pravdu, že když jdeme na Lapač, tak si kupujeme pravdu.
Jde jen o to, jak se tento produkt prodává, a klesající návštěvy na Lapači, pokud toto bereme jako hlavní ukazatel, naznačují, že v tomto směru v prodeji "produktu" něco hapruje.
Říká se tomu marketing, nestyďme se za ten pojem...
Jde jen o to, jak se tento produkt prodává, a klesající návštěvy na Lapači, pokud toto bereme jako hlavní ukazatel, naznačují, že v tomto směru v prodeji "produktu" něco hapruje.
Říká se tomu marketing, nestyďme se za ten pojem...
Mám pocit, čistě osobní, nikomu nevnucovaný, že tzv. vedení klubu začíná nějak zanedbávat tzv. komunikaci, která je, ano, dnes velmi zásadním faktorem tzv. korporátní identity (čili ztotožnění se s klubem).
Cosi se říká o změně loga či dokonce změně barev.
Co na to vedení?
Mlčí...
Je jasné, že nás z Lapačem do extraligy nepustí (tedy jakékoliv snažení o to nemá smysl), proslýchá se něco o rekonstrukci Lapače.
Co na to vedení?
Mlčí...
Zavedení tzv. věrnostního programu se odbude krátkou notickou, která vyvolá jen dohady...
Ano, komunikace, která je dnes alfou i omegou, nám nějak vázne...
Cosi se říká o změně loga či dokonce změně barev.
Co na to vedení?
Mlčí...
Je jasné, že nás z Lapačem do extraligy nepustí (tedy jakékoliv snažení o to nemá smysl), proslýchá se něco o rekonstrukci Lapače.
Co na to vedení?
Mlčí...
Zavedení tzv. věrnostního programu se odbude krátkou notickou, která vyvolá jen dohady...
Ano, komunikace, která je dnes alfou i omegou, nám nějak vázne...
No dobře, ale proč by měl Jarah, pokud to dobře chápu, půjčovat někomu kartičku, aby mu to zajistilo bodíky?
To už můžeme rovnou na Lapači zavést sociální kredity...
To už můžeme rovnou na Lapači zavést sociální kredity...
Mohl by to klub ještě udělat jako Železnice Slovenské republiky, státní dopravce.
Buď si stáhneš aplikaci, nebo zaplatíš u kasy za jízdenku euro navíc, z neobsazené stanice potom o tři eura navíc.
Buď si koupíš vstupenku přes aplikaci, nebo zaplatíš u kasy o padesátku víc...
Dělá se to pro lidi, jejich pohodlíčko, aby nemuseli čekat ve frontě u kasy, ale živý člověk se nám z toho jaksi vytratil...
Buď si stáhneš aplikaci, nebo zaplatíš u kasy za jízdenku euro navíc, z neobsazené stanice potom o tři eura navíc.
Buď si koupíš vstupenku přes aplikaci, nebo zaplatíš u kasy o padesátku víc...
Dělá se to pro lidi, jejich pohodlíčko, aby nemuseli čekat ve frontě u kasy, ale živý člověk se nám z toho jaksi vytratil...
Repráky jsou nadupané schválně.
Mají sloužit k přehlušení hostujících fanoušků během přerušení hry.
V Tychách, soudě aspoň podle přenosu, to řvalo taky tak.
Asi trend...
Mají sloužit k přehlušení hostujících fanoušků během přerušení hry.
V Tychách, soudě aspoň podle přenosu, to řvalo taky tak.
Asi trend...
Nehrál kdysi Lichanec za nás?
A Wesley taky?
Ale jinak přátelák svůj účel splnil, tak tudy ne, přátelé!
A Wesley taky?
Ale jinak přátelák svůj účel splnil, tak tudy ne, přátelé!
VM i NJ, nevím, tamější arény nemají přece pružné mantinely.
Spíš to vidím na GT, či Ol, nebo Palác kultury a sportu v moskevských Lužnikách...
Spíš to vidím na GT, či Ol, nebo Palác kultury a sportu v moskevských Lužnikách...
Už aby se konečně řešil LED led, jestli se měl na Lapač dávat, nebo ne!
A taky to, jestli měl DJ pouštět před rozhodujícím samostatným nájezdem v n-tém zápase nekonečné základní části proti Vepřovu, Frýdku-Místku či Gottwaldovu (nehodící se škrtněte) píseň Není nutno, protože jsme ten samostatný nájezd opět neproměnili, možná i vinou DJ, který zvolil nesprávnou hudbu, místo toho, aby pustil třeba Highway to Hell...
A taky to, jestli měl DJ pouštět před rozhodujícím samostatným nájezdem v n-tém zápase nekonečné základní části proti Vepřovu, Frýdku-Místku či Gottwaldovu (nehodící se škrtněte) píseň Není nutno, protože jsme ten samostatný nájezd opět neproměnili, možná i vinou DJ, který zvolil nesprávnou hudbu, místo toho, aby pustil třeba Highway to Hell...
No, to jo, Oldo, ale existuje cosi, čemu se říká identita, v tomto případě klubová identita a k tomu patří třeba i takové maličkosti, jako nátěr arény, ve které naši borci svádějí vítězné bitvy s nenáviděnými soupeři (např. s Gottwaldovem).
Řečeno s trenérem Hrouzkem, každá švadlena, když vidí zelenožlutou, se musí strachem podělat...
Řečeno s trenérem Hrouzkem, každá švadlena, když vidí zelenožlutou, se musí strachem podělat...
Rozprávěl jsem teď s jedním týpkem se Žiliny, která je rovněž zelenožlutá.
Shodli jsme se na tom, že zelenožlutá kombinace, na rozdíl od obligátních kombinací, které má většina klubů, je originální i proto, že žlutá barva je tzv. veselá (viz kanárci z Brazílie).
Ale možná je potlačením žluté nějaký záměr, jak zvýšit komfort diváků...
P.S. Proč už tu dávno není nějaké vyjádření klubu ke změně barevného ladění? Říká se tomu komunikace...
Shodli jsme se na tom, že zelenožlutá kombinace, na rozdíl od obligátních kombinací, které má většina klubů, je originální i proto, že žlutá barva je tzv. veselá (viz kanárci z Brazílie).
Ale možná je potlačením žluté nějaký záměr, jak zvýšit komfort diváků...
P.S. Proč už tu dávno není nějaké vyjádření klubu ke změně barevného ladění? Říká se tomu komunikace...
To bude titulek!
Na Vsetíně začali s demolicí legendárního Lapače! (na jeho místě vyroste nová moderní aréna pro dva a půl tisíce pohodlně sedících diváků)
odkaz
Na Vsetíně začali s demolicí legendárního Lapače! (na jeho místě vyroste nová moderní aréna pro dva a půl tisíce pohodlně sedících diváků)
odkaz
Staré rolby jezdily ještě na naftu, která, prohnaná motorem, naplňovala vzduch na Lapači nezaměnitelnou vůní.
Ale pak se kvůli zeleným fanatikům musela předělat na plyn...
Ale pak se kvůli zeleným fanatikům musela předělat na plyn...
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Reagovat
odkaz